Naar content
it-punt it-punt
  • Contact
  • Probleem melden
  • Aanmelden
Zoek
    • Diensten
        • IT-beheer 2025
        • ICT-projectleider
        • Data Protection Officer - Functionaris gegevensbescherming
    • Activiteiten
    • Enkel voor leden
    • Over it-punt
        • Contact
        • Nieuws
        • It-punt in het kort
        • Wie is wie
        • Jouw privacy
    Naar top
    1. Home
    2. Probleem melden?

    Probleem melden?

    Heb je een technisch probleem en doet jouw organisatie beroep op ons IT-beheer?

    Bel je ondersteuningspool of stuur een mailtje naar het mailadres van de helpdesk van jouw bestuur.

    Onze IT-ondersteuners helpen je van daaruit verder.

    AnyDesk voor hulp vanop afstand:

    1. Klik op de knop "Download AnyDesk". (Ben je een Chrome gebruiker? Open dit bestand dan in een nieuw venster)
      VERA Support - Anydesk
    2. Je krijgt een 9-cijferige code. Geef deze door aan de IT-ondersteuner. Het enige dat jij nog hoeft te doen is de verbindingsaanvraag accepteren.

    Hoe bereik je jouw IT-ondersteuners?

    Elk bestuur heeft een eigen mailadres om de helpdesk te bereiken. Dit mailadres heeft de volgende vorm: helpdesk.bestuur@vera.be. 

    Je kan je IT-ondersteuners ook telefonisch bereiken. Afhankelijk van je bestuur bel je een specifiek nummer:

    Hoe werkt onze IT-ondersteuning?

    Onze IT-ondersteuners zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot vrijdag van 8u tot 12u30 en van 13u tot 17u. Ze volgen de netwerkverbindingen permanent op en zijn bereikbaar voor jouw telefonische meldingen. Bij problemen zorgen zij voor de communicatie tussen het bestuur en de netwerkleverancier om tot een vlotte beschrijving van het probleem te komen.

    Ook interesse?

    Wil jij ook beroep doen op deze dienstverlening? Neem dan contact op met Bram Kamers via info@it-punt.be.

    • Home
    • Contact
    • Mail ons
    • Proclaimer
    • Privacyverklaring
    • Cookiebeleid
    • Sitemap
    • 2025 © It-punt.be
    • LCP