Wegens de uitbraak van het Coronavirus heeft VERA als werkgever beslist om alle medewerkers te verplichten thuis te werken om zo een verdere verspreiding van het virus te voorkomen. Dat geldt ook voor onze IT-beheerders. We willen na onze eerste dag telewerk onze dienstverlening van op afstand verder stroomlijnen zodat we elk bestuur snel en efficiënt kunnen ondersteunen. We begrijpen immers dat jullie noden nu anders zijn.
Daarom kunnen jullie elke dag tijdens de kantooruren bij ons terecht voor ondersteuning vanop afstand op de volgende manier:
Voor onze dienstverlening IT-beheer:
- Heb je vragen of wil je een probleem melden? Bel niet jouw vaste IT-beheerder, maar wel onze servicedesk via 016 30 85 00 of mail naar jullie interne servicedesk (helpdesk@bestuur.be of ander intern mailadres)
- Onze servicedesk is hiervoor uitgebreid met 2 extra personen zodat we alle eerstelijnsvragen kunnen opvangen.
- Onze servicedesk volgt alles nauwgezet op via TOPdesk en stuurt de tickets met jullie vraag of probleem door een IT-beheerder die vertrouwd is met jullie bestuur.
- De IT-beheerder volgt het ticket op en contacteert telefonisch of via mail jullie medewerker om het probleem op te lossen
Voor onze servicedesk:
- Stuur niet-dringende vragen per mail naar servicedesk@vera.be
- Besturen die gebruik maken van onze servicedesk connectiviteit, monitoring of hosted mail kunnen zoals altijd per mail en per telefoon bij onze servicedesk terecht
- Besturen die lid zijn van onze Virtuele Centrumsteden kunnen bij voorkeur per mail bij onze servicedesk terecht met hun vragen over raamovereenkomsten
Gepubliceerd op dinsdag 17 maart 2020 14:41